Monday, June 6

SNEVINTEREN 2010, HELSINGØR




1



2



3



4



5



6



7



9



10



13



12



11



nu hvor vejret er så sindssygt godt og man er ved at smelte både inde og ude, synes jeg det er meget rart at få lidt perspektiv. så varmt som det er nu, så koldt var det også i vinter. så...
- nyd sommeren og varmen!

vinteren 2010.
jeg boede i min mors hus i Helsingør, da sneen lå tungt i nogle kolde og flotte måneder, og var tit ude i den idyliske have. der blev spillet mange indendørsspil, og på billedet spilles der musikquiz, som var ret svær; derfor de to facepalms. jeg fik også leget lidt i sneen, så der kommer nok lidt billeder af det senere. sne er noget helt andet i Helsingør end det er i København.



2 comments:

Anonymous said...

Smukke billeder :)
Jeg vil gerne hyre dig til at tage billeder af Silke en dag?

KH Mette (Tines søs) Jeg kan ikke lige logge på min profil.. Heh

Rannvá said...

tak, mette! :) hvor er du sød. jeg vil vildt gerne tage billeder af silke! måske kan min hyre være en lille flot kage? ;)