Thursday, June 2

L. A. NOIRE ♥


på min fødselsdag d. 19. fik jeg L. A. Noire til min ps3 af Tobias og jeg begyndte at spille med det samme. havde glædet mig virkeligt længe til at se hvordan det var, og jeg blev ikke skuffet. grafikken er meget (!) flot, men mit fjernsyn er desværre en stor, grå kasse med farvefirkantsskærm, så den må være endnu flottere end hvad jeg har set.


Photobucket


musikken er fra 40'erne og meget iørehængende, især fordi man hører de samme numre igen og igen hele tiden. historien er virkeligt spændende, og selvom der gik lidt tid før jeg begyndte at holde af min hovedperson, Cole Phelps, er de "cases" man skal opklare totalt gennemførte og afhøringsdelen er behageligt svær.


Photobucket

Cole Phelps, spillet af Aaron Staton


skuespillet er fuldstændig fantastisk, og det føles hele vejen igennem som om man er med i en rigtig detektiv-film fra 40'erne. karakterernes bevægelser er utroligt realistiske, og når man tit skal regne ud om der er nogen der lyver, er det helt sublimt. der er, ligesom i GTA, små sidehistorier, der faktisk er det, jeg synes fungerer allerbedst i spillet. der er mange, de er spændende og de er ret hurtigt overstået, så man ikke når at stresse for meget over presserende hoved-"cases".

9/10

jeg havde gennemført spillet tidligt d. 23., og følte mig underligt tom.
nu hvor playstation store er heldigvis lige blevet åbnet igen efter virkelig lang ventetid, har jeg endelig fået dowloadet ekstrasagen Naked City. det bliver så fedt at vende tilbage.



No comments: