Saturday, July 30

(glæd)

tager mini-pause fra østrig-indlæg for at dele ting jeg glæder mig til:

Max Payne 3 er sat til at skulle udkomme til PS3 i USA d. 1. august - Europaudgivelsen er ikke fastsat endnu - men de satser vist på at det også kommer hér i løbet af august. jeg kan desværre ingen trailers finde, men det må jeg have til gode.

Agent har endnu ingen dato, men skulle gerne udkomme til PS3 inden slutningen af i år.
jeg ved ikke så meget om det endnu, andet end at det er fra Rockstar Games, og at det bliver nogenlunde samme spilstyring som i de forrige spil. og at det handler om noget med agenter.

det er så hårdt at vente!


jeg glæder mig også til at skulle i skole igen. det er allerede næste mandag! vi skal have maskinbogbind de første tre uger, og det glæder jeg mig endnu mere til. må få lavet så meget jeg overhovedet kan nå. yes. jeg gamede med Maja og Johan i aftes, og det fik mig til at glæde mig lidt endnu mere. vi spiste pizza og fik endelig dræbt kæmpeormen i Gears of War 2 (den havde tre kæmpehjerter). selvom sommervejret ikke har været det vildeste at glæde sig over, er der heldigvis andre ting der kan gøre en sommer god.

No comments: