Sunday, May 1

MAD OG BOG




pastasalat3004



jeg elsker pastasalat. i går lavede vi det med æggepasta, grøn pesto, forårsløg, løg-/hvidløg-/balsamico-olie, ost og friske tomater. det er så nemt og godt og hurtigt, at man sagtens har tid til at tage den store opvask + læse en hel bog. i dag forstætter jeg hvor jeg slap.

er nu nået til bog nr. 10 i Charlaine Harris' the Southern Vampire Mysteries (aka. the Sookie Stackhouse Chronicles/Novels aka. bøgerne der inspirerede tv-serien True Blood): Dead in the Family. det er nogle seriøst underholdende bøger. der sker nærmest noget drastisk og livsændrende i hvert eneste kapitel. jeg har længe håbet, at kunne snakke med nogen om dem, men de fleste jeg kender har kun set tv-serien, som er en helt anden ting, omend fantastisk. den starter på sin 4. sæson d. 26. juni, og mand, hvor jeg glæder mig.

jeg læser på min Kindle 3, og jeg troede aldrig at jeg ville blive så afhænging af at læse på en maskine, men den er så fantastisk. man kan bare alt. hvis jeg er træt i hovedet, gør jeg teksten kæmpestor og hvis jeg er helt frisk i øjnene, gør jeg bare teksten mini-mini-lille. det er amazing. man kan også sidde og ligge på alle måder, for der er ingen sider der dækker for ens læsefelt. og skærmen - my god - den er en historie for sig.



3 comments:

Cecilia said...

Haha nu må du ikke føle jeg stalker din blog, men er nødt til at nævne, at jeg også har været dybt begravet i de bøger - det er jo de rene sexnoveller;) Har dog kun nået at læse en 4-5 stykker... Kram til dig

Rannvá said...

du må meget gerne stalke min blog! haha. jeg stalker i al fald din lidt nu.
ejjj, hvor er det fedt at du også har læst dem! ja, de er lidt... saucy indimellem, men jeg elsker også bare alle de underlige væsener der bliver ved med at dukke op i verdens mindste by. og jeg har selvfølgelig læst alle bøgerne... e-hem.
har du også set true blood?
knus og kram!

Anonymous said...

Ja ja ja var nødsaget til at downloade hele lortet og se det fra ende til anden sidste sommerferie (eller var det sidste igen?!). Nu venter jeg med spænding på at næste sæson kommer (snart!).